keskiviikko 5. joulukuuta 2012

5.12.2012

Hellurei

Nyt ei oo taas vähää aikaa kirjotettu, joten kirjotan tässä tämän viikon tapahtumista.

Maanantaina oltiin melkeen koko päivä akvaariossa. Mä olin unohtanu mun kynät kotiin joten en voinu tehä mun töitä, joten aloin leikkelee lehdistä fiilistely kuvia, kun me tehdään semmonen kansio johon ne sit liimataan. Löyty aika paljon kaikkii kivoja kuvia ja viel pitää pari kuvaa leikata ja pääsen sit tekemää mun kansioo. :) ja lopputunnit oli atkt, jossa tehtiin jotain luetunymmärtämis ja muita testejä, jossai oli vaan 3 min aikaa tehdä tehtävät. Ne oli aika helppoi tehtävii, mut vika tehtävä jossa piti jotain epämääräsii sanoja metsästää oli ärsyttävää ja ehkä jossain määrin vähä vaikeetakin. Mut plussaa oli se et saatiin lähteä vähän aikasemmin kotiin! jipii.


Tiistaina ei mun mielestä oikee sillai tapahtunu mitää niin kehittävää. Me leikattiin edelleen niitä fiilistely kuvia, mut mun piti lähtee vähän aikasemmi ku mul oli aika tuskanen olo. Kurkkukipeä ja vaikee hengittää. Joku flunssa varmaan? noh anyway olis voinu olla parempikin päivä.

Ja tänään keskiviikkona, olo on vähän parempi. Vähän viel jotai kurkkukipuu ja kauheen kylmä koko aika mut aattelin nyt kumminkin tulla kouluu. Ja kohta syömään :) jee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti